Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 160 Kč
skladem
Naše cena 63 Kč
skladem
Naše cena 419 Kč
skladem

KONTAKTY

zvolimcenu.cz
Nádražní 103
463 31 Chrastava
tel: 777 884 329
info(a)zvolimcenu.cz

» Snadná reklamace
Snadná reklamace

Reklamace/Vrácení zboží

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě.

Zboží, zakoupené v našem obchodě můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží. Pokud chcete zboží vrátit, postupujte takto:

  1. Napište nám email (info@zvolimcenu.cz), ve kterém nám oznamte, že si přejete odstoupit od smlouvy ve 14 denní lhůtě. Můžete nám rovněž zavolat, ovšem písemná forma je po obě strany vždy lepší.
  2. Zboží nám zašlete na adresu provozovny (Zvolimcenu.cz - Nádražní 103, 46331 Chrastava). Pozor! Nezasílejte zboží na dobírku, balík nebude převzatý a vrátí se Vám zpět, přišli byste tak zbytečně o poštovné.
  3. Do balíku vložte fakturu a zejména číslo bankovního účtu, kam Vám má obchod zaslat peníze. Pokud nemáte fakturu, nevadí, oznamte nám to do e-mailu a my ji vyhledáme u nás. Pokud budete chtít vrátit peníze poštovní složenkou.  Budou vám z ceny odečteny poplatky banky, které činí až 80,- Kč. Proto doporučujeme peníze si nechat zaslat na bankovní účet (nemusí být ani Váš).

V případě vrácení zboží ve 14 denní lhůtě vracíme také poštovné (z obchodu k vám), ovšem nejlevnější variantu, kterou obchod nabízí při zasílání zboží směrem k zákazníkům.  Poštovné směrem zpět od zákazníka do obchodu se nevrací.

Pozor na rozdíl mezi dopravou a dobírkou. Dobírka je finanční služba, která se nevrací.

V případě vrácení zboží ve lhůtě má obchod právo na přiměřenou náhradu nákladů za uvedení zboží zpět do prodejného stavu.

 

Výměna zboží

V případě, že si přejete zboží vyměnit za jiné, např. jinou velikost, barvu apod., postupujte takto:

  1. Napište nám e-mail, kde nám oznamte, že si přejete zboží vyměnit.
  2. Pokud je to možné (máme jiné zboží na skladě apod.), pošlete nám zboží zpět na adresu Nádražní 103, 46331 Chrastava.
  3. Po obdržení zboží Vám zašleme požadované zboží.

V případě výměny zboží se poštovné nevrací, ale ani již nebude při druhé zásilce účtované. Zboží tedy obdržíte bez žádného doplatku.

 

Reklamace vadného zboží

V případě uplatnění záruky na zboží, postupujte takto:

  1. Kontaktujte nás nejlépe e-mailem, kde nám popište závadu, uveďte své kontaktní údaje.
  2. Zboží nám zašlete na adresu provozovny (Nádražní 103, 46331 Chrastava). Pozor! Nezasílejte zboží na dobírku, balík nebude převzatý a vrátí se Vám zpět, přišli byste tak zbytečně o poštovné.
  3. Po kontrole naším technikem Vám e-mailem zašleme informaci, zda Vám zboží vyměníme, opravíme, či vrátíme peníze.
  4. Do balíku vložte fakturu a pro případ vrácení peněz číslo bankovního účtu, kam Vám má obchod zaslat peníze. Pokud nemáte fakturu, nevadí, oznamte nám to do e-mailu a my ji vyhledáme u nás. Pokud budete chtít vrátit peníze poštovní složenkou.  Budou vám z ceny odečteny poplatky banky, které činí až 80,- Kč. Proto doporučujeme peníze si nechat zaslat na bankovní účet (nemusí být ani Váš).

 

V případě oprávněné reklamace vracíme také poštovné (z obchodu k vám, a zpět od vás do obchodu), ovšem nejlevnější variantu, kterou obchod nabízí při zasílání zboží směrem k zákazníkům. Např. : zašlete-li nám zboží obchodním balíkem za cenu dopravy 90,- obchod Vám vrátí 59,- Kč. Zasílejte nám proto zboží co nejlevnějším způsobem.

Pozor na rozdíl mezi dopravou a dobírkou. Dobírka je finanční služba, která se nevrací.

 

Jak postupovat když…

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
  • V neuvedených případech kontaktujte náš obchod na čísle 774 803 903

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím e-mailu a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

 

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na naší provozovně, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ